اس ام اس های فوق العده
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
اس ام اس های فوق العده
12 تير 1393برچسب:, ساعت 17:33 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

کدام شاخه گل زیبا را تقدیمت کنم که وجودت عطر تمامی گلهاست .

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم ، وقتی فالنامه را باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دلم نداشت ، تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست .

عشق یعنی پاک ماندن در فساد ، آب ماندن در دمای انجماد ، در حقیقت یعنی سادگی در کمال برتری افتادگی .

چرا مثل ابر منقلب نباشم ، مثل این ابر گریه نکنم ؟ چرا مثل این ابر متلاشی نشوم ، نه نه ، اگر زندگانی برای باور کردن و دوست داشتن است ، من مدت ها باور کرده بوده ام و دوست داشته ام ، مدت ها راست گفته ام و دروغ شنیده ام ، حال بس است ، آنچه می نویسم جز پریشانی ، چیزی از جبهه ی آن احساس نخواهی کرد ، پس خاموش می شوم . (نیما یوشیج)

زیر این سقف های خفه ، در شکاف این دیوارهای سکن ، که می تواند به من یک قلب سالم را نشان دهد ؟ (نیما یوشیج)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد